« 神戸マラソン当選しました。 | Main | SUPER8/スーパーエイト  本当はロメロLOVE!の映画だった!? »

July 03, 2011

本日5キロ

今年の冬から少しづつ走っている。

3キロから4キロは普通に走れるようになって
きたのでココから距離を伸ばしていきたい。


ただし夏の間は少々しんどいかな。

|

« 神戸マラソン当選しました。 | Main | SUPER8/スーパーエイト  本当はロメロLOVE!の映画だった!? »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/50812/52113878

Listed below are links to weblogs that reference 本日5キロ:

« 神戸マラソン当選しました。 | Main | SUPER8/スーパーエイト  本当はロメロLOVE!の映画だった!? »